Ajankohtaista

• Tervetuloa Superin Länsi-Pohjan sairaanhoitopiirin kuntayhtymän ammattiosasto 103 kevätkokouksen! Kemiin Puistopaviljonkiin. Aika: 5.4.2019 klo18.00. Aloitamme kokouksella ja sen perään ruokailemme noin klo19.00. Ammattiosasto tarjoaa pizzan ja ruokajuomaksi veden. Sitovat ilmoittautumiset Eija Sunnarille 29.3.2019 mennessä. puh numeroon 044- 2005 735. Nähdään!

• Jäsenilta maananataina Mehiläisessä työskentelevä ERTO:n, Superin ja Tehyn jäsen 1.4.2019 klo 16.30-19.30. (ruokailu klo16.30-17.30) Hotelli Merihovissa. 2 kerros. Ilmoittautuminen OmaSuPerin Super tilaisuudet palvelun kautta. Viimeistään 20.3.2019.

• Jäsenilta Kemissä Hotelli Merihovi, maanantaina 18,3 klo18.00 - 20.30 (ruokailu klo17.00) Viimeinen ilmoittautuminen 11.3.2019. Ilmoittautumiset Piiju Leppänen. piiju.leppanen@superliitto.fi

• Superin sivuilla ajankohtaisia kysymyksiä eri aiheista, kuten työsopimukset, palkat ym.

• ​Ammattiosaston uusille toimijoille koulutusta jälleen keväällä. Ilmoittautumiset kursseille on avattu. Katso kurssitarjonta liiton verkkosivuilta ja ilmoittaudumukaan omien jäsensivujesi kautta.

• Ajantasaiset jäsentiedot ovat kaiken toimintamme perusta. Jäsentiedot on helppo ja vaivaton päivittää netissä omilla jäsensivuilla tai sähköisellä lomakkeella osoitteessa: www.superliitto.fi/jasenyys/jasentietojen-päivitys/