Ajankohtaista

• TSN:n luottamusmiesvaalit ovat käynnistyneet ehdokasasettelulla. (ERTO:n, Superin ja Tehyn jäseniä edustavan luottamusmiehen ja varaluottamusmiehen vaalit) Mehiläinen Länsi Pohjaan valitaan 3 luottamusmiestä ja 3 varaluottamusmiestä. Luottamusmieskausi on 1.4.2020-31.12.2022 ja luottamusmiesten toimialue on Mehiläinen Länsi-Pohjan alue. Täytetty ehdokasasiakirja on palautettava viimeistään 4.3.2020 ilmoituksen ohjeen mukaan.
  • Kiinnostus luottamumiehen ja/tai varaluottamusmiehen tehtävään ilmoitetaan suostumuslomakkeella vaalitoimikunnalle viimeistään 04.03.2020. Mikäli ehdokasasettelussa on määräpäivään mennessä asetettu useita ehdokkaita, vaalitoimikunta ilmoittaa äänestystilaisuuksien järjestämisestä eri toimipisteissä. Jos ehdokkaita on vain  yksi kutakin tehtävää kohden, vaalitoimikunta vahvistaa valinnan kokouksessaan.
  • Vaalitoimikunnan yhtystiedot: Maria Alalahti os 5, maria.alalahti@mehilainen.fi ,Elisa Uusitalo, henkilöstöpankki, elisa.uusitalo@mehilainen.fiMarika Kaniin, le-an, marika.kaniin@mehilainen.fi, Sari Auvinen, sari.auvinen@mehilainen.fi
  • Suostumuslomake palautetaan sähköpostilla: sari.auvinen@mehilainen.fi tai osoitteeseen: Sari Auvinen L-PKS, 1A käytävä Lm huone, Kauppakatu 25, 94100 Kemi
  • ​Ammattiosaston uusille toimijoille koulutusta jälleen keväällä. Ilmoittautumiset kursseille on avattu. Katso kurssitarjonta liiton verkkosivuilta ja ilmoittaudumukaan omien jäsensivujesi kautta.

• Ajantasaiset jäsentiedot ovat kaiken toimintamme perusta. Jäsentiedot on helppo ja vaivaton päivittää netissä omilla jäsensivuilla tai sähköisellä lomakkeella osoitteessa: www.superliitto.fi/jasenyys/jasentietojen-päivitys/