Syyskokous

Juhlavaa syyskokousta/pikkujoulua vietimme Kemissä Merihovissa. Kunnia vieraaksemme saimme SuPerin puheenjohtaja Silja Paavolan. Jäsenille kutsu lähetettiin henkilökohtaisina kirjeinä perinteiseen tapaan. Osa kirjeistä ei löytänyt perille. Pyydänkin kaikkia jäseniämme tarkistamaan omat sähköpostiosoitteet. Lisäksi tieto oli syyskokouksesta meidän hyvässä Superin lehdessä.

Aluksi tervetulotoivotus, jonka jälkeen Silja Paavola kertoi ajankohtaista ja tärkeää tietoa. Pidimme syyskokouksen ja meillä oli puheenjohtajan ja hallituksen valinta seuraavalle kahdelle vuodelle.  (2019-2020). Saimme nuoria mukaan hallitukseen. Puheenjohtajana saan jatkaa seuraavat kaksi vuotta. Tammikuussa 2019 pidämme järjestäytymiskokouksen.

Kyselimme jäseniltämme toiveita ensi vuodelle, niistä kerron tammikuussa lisää, kun järjestäytymiskokous on pidetty. Järjestäytymis kokous 7.1.2019.

Läsnä tilaisuudessamme oli 26 jäsentä. Kutsuvieraanamme oli edellisiä ammattiosastomme puheenjohtajia ja heidät kukitettiin. Lisäksi meidän sihteeri sai kukat ansioituneesta sihteerin työstä kiitokseksi. Lisäksi meidän Pääluottamusmies Jonna Könönen sai kukkakimpun kiitokseksi ansioituneesta työstä meidän jäsentemme eteen. Tunnelma oli mukavan leppoisaa ja pientä historiaa ammattiosastostamme oli salin takana olevalla pöydällä. Super täytti 70 vuotta ja meidän ammattiosasto 40vuotta. Lopuksi nautimme jouluruoan.  Tiedustelemme läsnäolevilta henkilöiltä, jos saan kuvia laittaa sivuillemme.