Vuosipäivyri

VUOSI 2019

Tammikuu:

• Hallituksen järjestäytymis kokous oli rennossa merkeissä kokous tilana Puhku. Maananatai 7.1.2019.
  • 27.1 lähihoitaja päivänä jaoimme keksipaketit osastoille ja poleille. Toivottaen Hyvää lähihoitaja päivää.

Helmikuu

• Hallituksen kokoukselle ei ollut tarvetta helmikuussa, mutta wats app viesteillä oli käyttöä. Hallituksen kommunikointi välineenä.
  • SuPerin ammatilliset opintopäivät.
  • Superilaiset kävivät keilaamassa 22.2 ja hauskaa oli ollut. Kaatojakin tullut.

Maaliskuu

• Hallituksen kokous 11.3.  Ajankohtaisia asioita käymme lävitse ja kevätkokousta katsastellaan ja valmistellaan. Kevätkokous on 5.4 Puistopaviljongissa Kemissä.
  • Superin Jäsenilta Kemi 18.3 klo17-20,30. Paikka: Merihovi Kemi. Ilmoittautumiset viimeistään 11.3 Piiju Leppänen piiju.leppanen@superliitto.fi

Huhtikuu

• Super, Tehy ja ERTON yhteinen Jäsenilta 1.4 Mehiläinen Länsi-Pohjassa työskentetelville. klo16.30-19.30. (Ruokailu klo16.30-17.30) Hotelli merihovissa toinen kerros. Kutsut tulleet kaikille sähköpostiin kyseiseen jäseniltaan, ketä tämä koskettaa.
  • Kevät kokous 5,4 klo18.00 aluksi ja noin klo19 syödään Pizzat, vesi kuuluu juomaksi. Puistopaviljonki. Asiat: Kevätkokoukselle sääntömääräiset asiat, toimintakertomus vuodelta 2018 ja toiminnantarkastajien lausunto, tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen, muut ajankohtaiset asiat. Sitovat ilmoittautumiset Eija Sunnarille 29.3 mennessä, puh numeroon 044 2005 735.

Toukokuu

• Kun päivät toukokuuhun siirtyy, kesäloru paperille piirtyy. Lämmittää mieltä säde auringon, Luontokin hereillä jo on.
  • Hallituksen kokous 6.5.2019.

Kesäkuu

• Kevät tuli, lumi suli, puro sanoi pulipuli.  Lomaillaan.

Heinäkuu

• Lomalle lompsis.
  • Tarvittaessa kokoonnutaan. Vaikka olemme lomalla, meihin voi ottaa yhtyttä mikäli asiaa tulee. Pääluottamusmies, varapuheenjohtaja Jonna Könönen ja  Eija Sunnari ao puheenjohtaaja/varaplm/lm

Elokuu

• Hallituksen kokous 5.8.2019. Syyskokouksen suunnittelua: aika ja paikka

Syyskuu

• Levin edunvalvonnan koulutus päivä lauantaina 14.9. Tietoa tulee lähempänän ajankohtaa.

Lokakuu

• Syksyinen myrsky metsässä ryskää, lokakuu kuljettaa nuhaa ja yskää. Ruska värejä maisemaan tuhlaa, lapset viettävät kurpitsa juhlaa
  • Hallituksen kokous 7.10.2019.

Marraskuu

• Pakkaspojat rakentavat, lammikolle siltojaan. Huurekeijut levittelee, harsojansa yli maan. Näyttäydy ei kukaan muu, metsässä on marraskuu.

Joulukuu

• Me käymme joulun viettohon...