Pääluottamusmies

super työ 0401491223

eija.sunnari@mehilainen.fi

As 1 huone 301 Puh. 040 1589 347
(As 1 on Lpks:n takana olevassa punaisessa kerrostalossa,3 kerros) Kerran kuukaudessa maanantaina klo 10.00-15.00.
Voit myös lähestyä sähköpostitse: jonna.kononen(at)lpshp.fi tai eija.sunnari(at)lpshp.fi tai super103(at)superliitto.fi

Vuosi 2019 luottamusmiespäivät: 7.1+ 4.2+11.3+1.4+6.5+3.6+8.7+5.8, 9.9+7.10+4.11 ja 2.12 kello 9-15.00.

Ongelmatilanteet:
Jos sinulla on palkkaepäselvyyksiä, kysy ensin työnantajalta/palkanlaskijalta,jos asia ei selviä,ota yhteys luottamusmieheen,jos asia ei selviä, luottamusmies selvittää Superin edunvalvonnasta asiaa.

Jos sinulla on ongelmatilanne koskien työaikaa, työvuoroja, vapaita ym, selvitä asiaa ensin lähiesimieheltä,jos asia ei selviä,ota yhteys luottamusmieheen, jos asia ei selviä, luottamusmies selvittää  Superin edunvalvontasta asiaa.

Jos sinulla on työsuojeluun liittyviä ongelmatilanteita, käänny ensin esimiehen puoleen. Jos asia ei selviä, ota yhteys työsuojeluvaltuutettuun. Jos asia ei selviä, työsuojeluvaltuutettu on yhteydessä Superin edunvalvontayksikköön/työsuojelupiiriin.